lørdag den 17. marts 2012

Marthon spin i Klemensker

Instruktøren Anette er i gang med den sidste time
I dag havde KIF Marthon spin, dvs. Indoor cycling over to timer. Jeg havde mine betænkeligheder om min form nu var god nok til sådan en omgang, men det behøvede jeg nu ikke.

Touren gik uden problemer, og da der var lagt en frugtpause (ikke drukpause) ind efter den første time, kunne alle nå at komme sig så meget, at man var helt klar til de sidste 50 minutter.

Vi var 11 til seancen, 8 kvinder og 3 af hankøn, og det er inkl. instruktørerne - et klart billede af de sidste måneders træning i Indoor cycling, desværre.

Knejterne glimrer med deres fravær. I starten af sæsonen var der rigeligt med mandfolk, så meget, at der var flere hold der var fuldt booket.

Nu nærmer vi os selvfølgelig også den lyse tid på året, men det ser ikke ud til at forhindre kvinderne i at komme.

Jeg fik vor instruktør, Louis Sonne, til at tage billederne - tak Louis :-)

Kvinderne dominerer hele billdet
Jeg, i min australske cykeltrøje













De to ældre damer (jeg er jo selv i samme alder) gennemførte de
to timer, som om det var noget de gjorde dagligt - imponerende

2 kommentarer:

  1. Seje kvinder på Bornholm åbenbart. :)

    SvarSlet
  2. Jeg er i hvert fald meget imponeret over kvindernes indsats, og tilsvarende skuffet over knejternes manglende mødedeltagelse - det må åbenbart være for hårdt for d'herre?

    SvarSlet