søndag den 29. april 2012

Folkemødet 2012

I år finder Folkemødet sted i Allinge i dagene 14-17. juni. Folkemødet 2012 forventes at blive dobbelt så stort som i 2011. Igen i år er Bornholms Regionskommune ansvarlig for afviklingen af Folkemødet og deres sekretariat for Folkemødet kan kontaktes på e-mail: folkemoedet@brk.dk

Jeg vil forsøge at beskrive folkemødet her på bloggen, samt vil jeg forsøge at gengive stemningen fra seancen med eventuelle kommentarer fra de mange deltagere. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg selv har et par enkelte spørgsmål, som jeg mangler svar på - måske får jeg dem ved denne lejlighed?

Da jeg altid har mit kamera med mig, tager jeg så mange billeder som overhovedet muligt, så jeg er sikker på, at der vil være nogle ekstra gode eksemplarer at vedhæfte bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar