tirsdag den 8. maj 2012

Kirsebærtræet i blomst


Kirsebærtræet i haven
Der er rigtig mange smukke begivenheder om foråret. Min gamle ven på Tasmanien spurgte sidste år, om jeg ikke kunne sende ham nogen billeder at en nyudsprungen bøgeskov, med helt lysegrønne blade, hvilket han selvfølgelig fik tilsendt. Dertil fik han også forårsbilleder med skovbunden fuld af anemoner - meget mere dansk kan det vel næppe blive?

Men også de smukke påskeliljer står i forårets tegn - og ikke at forglemme, kirsebærtræernes blomster som er på sit højeste inden træets blade folder sig helt ud. Et meget smukt syn :-)



Det russiske indlæg

Det forrige indlæg, er til mine mange russiske læsere, som jeg efterhånden har fået en hel del af. Jeg kan ikke ret meget russisk, så jeg har benyttet Google translate for at sende en besked til de russiske læsere, så de får sig sikkert et billigt grin over de mange fejl?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar