mandag den 9. juli 2012

Allinge Jazz Festival 2012

Så er Allinge Jazz Festival i fuld gang. Bornholms Viceborgmester, Steen Colberg Jensen, bød i eftermiddags velkommen til den 14. Jazz Festival i Allinge.

Viceborgmesteren sagde bl.a., at det var skønt at se så mange mennesker i Allinge - på trods af enkeltstarten i Tour de France, som var i fuld gang lige i øjeblikket. Okay, det var stikordet til mig, så jeg skyndte, at tage nogle billeder, så jeg kunne komme hjem på sofaen foran skærmen for at se touren.
Dog havde Viceborgmesteren også en nyhed på programmet. Prisen på øl var sat ned i år, og da øl var det eneste man tjente på under Festivalen, håbede man således på, at gæsterne ville drikke nogle flere øl end de plejede.
Så i lyset af, at det store diskussionsemne for tiden er, at danskerne drikker for meget øl og spiritus, set i forhold til resten af verden, er det en melding, der bare vil noget – og så sagt af en Viceborgmester? Nå, nu mener jeg også, at jeg kunne se et lille glimt i øjet på Viceborgmesteren, da han ønskede deltagerne en god festival ;)
Steen Colberg Jensen byder velkommen i Allinge
Allinge havn er fyldt med sejlbåde




















Vejret har i dag vist sig fra den bedste side, men ifølge DMI, holder det sikkert kun til og med i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar