torsdag den 19. juli 2012

Linedance i Rutsker

Christina på dansegulvet, hvor hun følte sig hjemme
På Rutskers eneste restaurant i byen, The Ranch (ja, mindre kan ikke gøre det), var der budt op til Linedance i går aftes. Medlemmer af Odders Linedancer, var mødt talstærkt op i Rutsker på Bornholm.

Nu er Linedance ikke noget jeg før har været til, og det var da også kun fordi, der var familiemedlemmer blandt linedancerne, jeg var kommet. Men én ting slog mig, og det var den livsglæde danserne gik til den på.

Vor niece, Christina, fortalte mig da også, at det var på grund af musikken hun var faldet for linedance. Okay, så langt kunne jeg godt følge Christina, men jeg tror aldrig, at jeg kunne lokkes ud på dansegulvet - dertil er jeg nok for gammel.
Men som et motionsmiddel kan jeg sagtens se noget i denne form for sport, for deltagerne "svedte tran" ude på dansegulvet.

Ligesom "Indoor Cycling", var der flest kvindelige deltagere - af en eller anden uforklarlig grund?
  
Det var glade mennesker, der var
på dansegulvet i Rutsker

Flere havde påklædningen til lejligheden


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar