mandag den 10. september 2012

Sidste sommerdag i Tejn


Haven i Tejn, med "stambordet" og asketræet i fokus.
Hvis man skal tro de diverse vejrmeldinger i medierne, har vi i dag den sidste sommerdag i år.

Her i Tejn har vi varmegrader, der har rundet de 25 grader i dag, så det er lidt svært, at sætte sig ind i, at vi nu, for alvor, går efteråret i møde.

Dog skulle der være en chance for, at efteråret bliver udsat en enkelt dag, men så skulle varmegraderne også rasle ned til omkring de 15 grader, hvor weekenden byder på regn og rusk, så det er bare om, at nyde vejret mens vi kan.

Så nu kan mine læsere se frem til lidt anderledes billeder og indlæg, selv om jeg da stadig vil komme med mine kommentarer til alle mulige ting jeg render ind i.

Også søndagen bød på godt vejr, så her tog jeg racercyklen på en tur ud i det flotte bornholmske vejr, hvor turen gik rundt om Østerlars, Rønne, Nyker, Klemensker, Olsker, Allinge og hjem til Tejn.

Det er lidt svært, at tænke på efterårsvejr med rusk og regn - men det skulle vi få sidst på ugen. Lidt træls at tænke på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar