mandag den 15. oktober 2012

Mange henvendelser i dag

Det startede med en opringning fra Århus til morgen. En tidligere kollega ringede mig op. Derefter gik jeg på nettet, og her var der en besked på skype fra Færøerne - en gammel kammerat, som jeg har kendt helt tilbage fra 1966, havde lagt en skrevet besked. Ret hurtigt herefter, kom der en besked (også på skype) fra Grækenland - fra min bror Peter (han bor der). Og nu meldte også Australien sig på MSN - min gamle ven, Erik Rudolf, havde en besked til mig. Så ringede det pludselig fra Sjælland - min søster var i røret. Herefter kom der en besked på MSN fra min svigersøn René. Nu meldte Norge sig på banen, Randi, min datter ringede - og kort efter ringede en gammel cykelkammerat fra Lyngby. Der var også e-mail fra min gamle ven fra Odder, Erik T. Hansen, samt fra vor plejesøn Thomas og hans kone Susanne fra Flensborg - og her for kort tid siden, ringede min datter, Lene, fra Sønderjylland, hvor også lille Helena lige sagde hej til mig. Hen på aftenen talte jeg så lige med mine børnebørn i Norge, Otto, Jon og Asta, på skype. Og så lige her sidst på aftenen, kom der en e-mail fra min kusine Ina, som bor på Amager. Joh, der er en del, der har husket min fødselsdag i dag :-)

Og hvor gammel er jeg så blevet? Jeg er slet ikke blevet gammel - jeg er jo stadig ung, blot har jeg været ung meget meget længe.

1 kommentar: