fredag den 2. november 2012

Sæson for "Indoor Cycling"

Der bliver gået til stålet i
Klemensker fitness
I Klemensker (KIF), er vi i gang med tredje måned i den nye sæson for "Indoor Cycling", men det er så som så med tilslutningen - dog har der været en enkelt gang, hvor holdet var næsten fyldt helt op - der var kun 2 ledige pladser tilbage.

I dag havde vi, i det hold jeg normalt deltager på, indledt vintertræningen, da vi nu befinder os i november måned. I den anledning indledte vor instruktør, Louis, med julemelodier under opvarmningen! Ja, hvad mener I? Hele 8 uger før jul! Heldigvis var det kun under opvarmningen, vi skulle lytte til julemelodier, for julen kan meget godt gå hen og blive en kvalmende oplevelse - men, det skal vore medier nok sørge for den bliver alligevel.

Selv om det er så som så med nye øvelser under vore seancer på holdet, hostede Louis alligevel op med en ny udgave under det "sidste punkt på dagsorden" i dag - en øvelse, der trak lidt flere tænder ud end den plejer at gøre. Godt tænkt Louis, du får lige et plus i karakterbogen :-) Det bliver "spændende"om julen har udviklet sig videre på mandag, hvor der nok er lidt flere på holdet end i dag (kun seks deltagere), fredagsholdet er altid lidt tyndt besat, desværre.

De fleste af mine venner og bekendte ved ikke, at jeg bruger høreapparater. Det er faktisk også ført i år, jeg har måttet ty til den slags, men efter et helt arbejdslig med trykmaskiner, krydret med 13 år i hjemmeværnet og dets skydebaner, har gjort denne nødvendighed.

Det er mest de højere frekvenser jeg har en del bøvl med, men nok til, at mange ord ikke får nogen mening når jeg hører dem. Da høreapparater og sved ikke hører sammen, anvender jeg aldrig disse under nogen form for træning. Derfor - er der mange ord, jeg ikke forstår meningen af under "Indoor Cycling" - men heldigvis kan jeg se hvad de øvrige på holdet gør, når vor instruktør har fortalt om de næste ting vi skal igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar