søndag den 23. december 2012

Glædelig jul

Vi havde egentlig ikke ventet ret mange julekort i år (bare en fornemmelse), så derfor regnede vi med, at nu var det efterhånden nok noget, der hørte historiebøgerne til! Helt ærlig, med alle de øvrige elektroniske forsendelser vi i dag beskæftiger os med, så er tanken vel egentlig ikke så underlig? (Jeg er forøvrigt også kommet på Facebook).

Men, en hel del af vor familie og venner, holder fast i de gode gamle julekort, så vi var kun lige midt i december, da jeg fandt ud af, at jeg måtte igang med julekortskrivningen - på den gammeldaws facon. Og indrømmet, der er noget mere personligt over et håndskrevet julekort!

Det første kort vi fik i år, kom fra Bangkok, min gamle skolekammerat, fra mine allerførste skoleår (joh, det passer!), Kirsten, sendte et kort, som helt bestemt er en del anderledes, end de kort vi efterfølgende fik. Men så kom kortene så også dag for dag. Vi valgte, at hænge julekortene op på ledningen til vor loftlampe over sofabordet - det gav et godt overblik.


Ud over disse kort, er der naturligvis også kommet en hel del e-julehilsner, så vi er bestemt ikke blevet glemt her i Tejn. Bare her til morgen, kom der også en julehilsen fra Australien :-)

Min blog er bare et år gammel, og i denne måned kommer jeg op på over 1000 sidevisninger - for bare december måned! Vel egentlig ikke helt dårligt - vil jeg mene! Måske fortsætter jeg blog-skrivningen til næste år.

Jeg vil ønske mine faste læsere - og alle de mange andre læsere, der kommer forbi min blog, en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Merry Christmas, Gelukkig kerstfeest, Καλά Χριστούγεννα, Selamat Hari Natal, Frohe Weihnachten, С Рождеством, 聖誕節快樂, hyvää joulua, Joyeux Noël, חג המולד שמח, Buon Natale, ¡Feliz Navidad, God jul, З Різдвом, Wesołych Świąt, Gleðileg jól, เมอร์รี่คริสต์มาส, Glædelig jul :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar