mandag den 3. december 2012

Gunnis julelysshow i Klemensker 2012

Det landskendte julehus i Klemensker - set fra den modsatte side af vejen.

Sidste år, på denne tid, tog jeg et par billeder af det landskendte hus i Klemensker. Huset har mange gange været vist i TV, som et af de ekstreme huse, som op mod jul, bliver tildækket med alverdens dekorationer og julefigurer med tusinde og atter tusindevis lys, som kan få enhver lysmåler til at gå amok.

Der er ikke overladt noget til tilfældigheder. Hele husets
indgangsparti med garage er udnyttet til bristepunktet.
I dag, da jeg alligevel skulle til "Indoor Cycling" i KIF i Klemensker, besluttede jeg, at tage nogle billeder (igen) af dette enorme lysshow, da jeg ikke var helt tilfreds med sidste års billeder.

Nu er det også sådan, at mit indlæg fra sidste år, af omtalte hus, har i denne tid rigtig mange læsere, så det var endnu en grund til, at prøve, om jeg kunne tage lidt bedre billeder, der viser lidt mere af denne årlige begivenhed.

For et par år siden, var der også en del figurer på husets tag, bl.a. Rudolf med den røde tud, kane med rensdyr og meget mere, men et helt nyt tag, har ikke fået ejeren til at gentage denne part af gamet igen - der var altså grænser for galskaben! Men, det var der så råd for, da alle disse figurer nu har fået plads i haven. Dog er én ting sikkert - den har ikke fået for lidt i Klemensker. Om det er smukt/kønt, skal jeg lade læserne bedømme, men det er i hvert fald anderledes.

Som det ses, har de tidligere figurer fra husets tag, nu fået plads i haven.

1 kommentar: