tirsdag den 18. december 2012

Lastbil fra Vips Transport i uheld ved Tejn

Lastbilen er kørt ud over skrænten, der
hvor falkbilen holder - og fulgt vejen.

Omkring klokken 16 i går, mandag den 17. december, forulykkede en lastbil fra Vips Transport. Chaufføren har tilsyneladende "glemt" at følge vejens kurve til højre, da lastbilen kørte ud over en stejl skrænt på Sdr. Strandvej, ned mod havet.


Chaufføren blev fastklemt ved uheldet, men blev befriet af redningsmandskabet, og bragt til Bornholms Hospital i ambulance. Ingen ved endnu, hvordan ulykken kunne ske. Der er tale om en soloulykke.


I dag tog jeg så ned til uheldstedet, i håb om, at få lidt billeder til bloggen, af den forulykkede lastbil. Det lod til, at det var det helt rigtige tidspunkt jeg tog ned til Sdr. Strandvej, da redningsmandskabet var i fuld gang med at bjærge den forulykkede lastbil.

Lastbilen er netop gjort klar til at komme op på vejen igen, men der skal store kræfter til den opgave
Det går stille og roligt med redningen af lastbilen, men frem for alt, gøres det sikkert.
Så er kursen sat mod Sdr. Strandvej igen




Jeg så ikke ret mange tage video af situationen, så ud over, at jeg tog en del billeder, tog jeg 6 stk. video af seancen, hvor man til sidst får lastbilen helt op på Sdr, Strandvej - så jeg har hele seancen på video.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at tekst, billeder og video, er beskyttet af ophavsretten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar