lørdag den 5. januar 2013

Fotos af Joel Andersen

Fiskehejre ved Roskilde havn

Jeg har før bragt billeder på min blog, som er taget af "amatørfotografen" Joel Andersen.

Nu er faget "fotograf" ikke en beskyttet titel, så i princippet kan alle og enhver kalde sig det, men i respekt for de uddannede fotografer, skriver jeg "amatørfotograf - selv om Joels billeder helt sikkert (efter min mening), kan være med i et professionelt sammenhæng.




Denne edderkop er fanget i linsen i familiens troldhassel

I et af mine andre indlæg om "Post Danmark Rundt til Bornholm?", har Joel leveret billederne, og jeg er af den mening, at billederne er helt på højde på et professionelt niveau.

Joel har sendt mig andre billeder, som jeg her vil dele med mine mange læsere på bloggen, og jeg kunne godt tænke mig nogle kommentarer til Joels arbejde?




Mosset ved Tisvilde Hegn
Porten til Hammerknuden














"Træmanden"







Jeg ser frem til flere billeder fra Joel Andersen, for her kan jeg slet ikke være med - med mit Canon Power Shot G9 kamera.

Håber på kommentarer fra mine læsere.



Igen et billede fra en troldhassel i haven

Ingen kommentarer:

Send en kommentar