tirsdag den 26. februar 2013

KIF-Fitness - nu med motionscykelhold

Da jeg lige før jul, meldte mig ud af Klemensker IF- Fitness, havde jeg ikke regnet med, at komme tilbage så hurtigt igen, som tilfældet er blevet. Min udmeldelse skyldes min diabetes, som jeg ville "selvtræne", da jeg havde fundet ud af, at min træning på landevejene gav mine blodtal lidt ekstra, end træningen indendøre kunne fremvise. Det kunne jeg konstatere på "sladreprøverne", jeg får foretaget ved lægen hvert kvartal.

Men - jeg havde fået et par venner i KIF-Fitness, som jeg stadig e-mailede med, bl.a. den instruktør, som jeg havde haft i "Indoor cycling". I en af mine mail til ham, spurgte jeg, hvorfor man i foreningen ikke havde et udendørs cykelhold om sommeren, da den indendørs cykling stod fuldstændig stille i sommermånederne?

Svaret var, at den dag døgnet fik 40 timer, så ville han - måske - overvejede det, og ikke før! Derefter svarede jeg, at hvis det bare drejede sig om, at finde én til at lede træningen på landevejen, så lå jeg jo alligevel og "cyklede op og ned ad de bornholmske veje"!

Derefter blev jeg indkaldt til et bestyrelsesmøde, som blev afholdt i går. Her blev mit oplæg vedtaget af bestyrelsen. Nu skal det så vise sig, hvor mange der melder sig til cykelholdet, som starter træningen omkring den 1. maj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar