lørdag den 2. marts 2013

På "Indoor Cycling" - igen

Et ældre billede fra "Bornholm Rundt" af
blog-ejeren, her på Østre Skole i Rønne
Efter godt to måneders pause fra den indendørs træning, er jeg atter tilbage på holdet i Klemensker IF-Fitness.

Selv om jeg har holdt en pause fra træningen i Klemensker, har jeg ikke holdt nogen pause fra cykeltræningen, da jeg har været på landevejene - når vejret tillod det, samt trænet på min egen indendørs træner på værkstedet. Underligt nok, har denne træningsform været årsag til, at mit kolesteroltal er dykket væsentligt.

Nu har jeg så lavet en aftale med KIF-Fitness om, at vi forsøger med et cykelhold til sommer i foreningens regi - altså forstået på denne måde, at i stedet for en sommerpause for "Indoor Cycling", fortsætter holdet med udendørs træning - med dem der har lyst til det!

Denne landevejstræning, kunne have det mål, at KIF-Fitness stiller et cykelhold i motionscykelløbet "Bornholm Rundt", eller i flere af de øvrige løb på Bornholm? Måske endda cykelløb?

Denne aftale har så bevirket, at jeg er rykket tilbage på holdet i den indendørs vintertræning, men kun for at sammenlægge "Indoor Cycling" med min landevejstræning - for i aftalen med bestyrelsen, for KIF-Fitness, skal jeg, på et tidspunkt, også have mit eget hold i den indendørs cykeltræning, så må så se hvornår det sker?

Egentlig har jeg lidt svært ved at forestille mig, at man i det regi, kan bruge en mand på 68 år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar