tirsdag den 12. marts 2013

Pensionistrabatter på tysklandsruten til Bornholm

Vedrørende mit spørgsmål til transportminister, Henrik Dam Kristensen, om hvorfor der ikke findes pensionistrabatter på forbindelsen fra Bornholm til Tyskland, fik jeg svar i dag fra ministeren. Mit spørgsmål til ministeren var følgende:

Kære Henrik Dam Kristensen!

Jeg skriver til Dem, da jeg har berørt problemet om pensionistrabatter, som, af en eller anden grund, ikke findes på ruten til Bornholm fra Sassnitz?

Hvorfor er der den forskelsbehandling EU-borgerne imellem, da man får pensionistrabat fra Sverige og Danmark - men ikke fra Tyskland?

Læs venligst min vedhæftende fil, som er en kopi af mit indlæg på min blog, som De naturligvis også kan læse: http://pensionistpaabornholm.blogspot.dk/2013/02/pensionistrabatter-til-bornholm.html

Idet jeg håber at få et svar fra Dem

Med venlig hilsen

Erik Krog


Svaret er følgende:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar