søndag den 17. marts 2013

Ude på racercyklen i dag

I dag har jeg været en tur på racercyklen - joh, på en træningstur ude i samfundet :)

Vejene har ellers ikke været til racercykel, hvor min mountainbike har måttet "tage slæbet" i de kolde vintermåneder, men i dag, dagen før, der endnu er bebudet en snestorm de næste mange dage, tog jeg en træningstur på racercyklen. Vejene var fri for salt, og ikke nok med det, så var de også tørre pga. den kraftige og kolde vind fra øst, men også en sol fra en nærmest skyfri himmel, hjalp til med de tørre vejene.

Dog ødelagde den kraftige vind noget af fornøjelsen, selv om jeg nød at komme ud på min Look. Nu har jeg sat den tilbage i dens vinterhi, da det nok vil tage et par uger, inden vejret atter bliver til en tur på racercyklen - hvis ellers vejret vil arte sig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar