onsdag den 10. april 2013

Brev til udenrigsministeren

Endnu engang har jeg modtaget en e-mail fra min gode bekendt i Odder, John Grønbæk Jakobsen, hvor han igen er faret i blækhuset over en politisk handling, som vedrører EU og dermed også Danmark.


Den vedhæftede fil som omtales
Udenrigsminister Villy Søvndal

Hr. Udenrigsminister Søvndal.

Jeg faldt over en lille notits i Jyllandsposten, søndag - se vedhæftede fil.
Jeg er gået fra at være tilhænger af EU til, at være modstander, idet jeg føler mig snydt! Jeg har stemt for et udvidet handelssamarbejde og IKKE et overnationalt politisk samarbejde!

Nu har Asthon så udnævnt en dansker til at være EU ambassadør i Israel? Betyder det, at Danmark lukker ned til til et lavere niveau? som f.eks.Charge affaire??? Altså undvære/spare en ambassadør?- eller vil du/regeringen tage afstand fra EU udsendelsen?

Det er lige den udvikling, der gør mig nervøs for udviklingen i EU - hvad er din/regeringens holdning, til denne udvikling, jeg savner i den grad en klar holdning til dette spørgsmål, i øvrigt mener jeg, at vi skal holde os langt væk fra mellemøsten og de problemer der er der - og jeg ønsker IKKE at være krigsførende magt igen!

Afsendt af: John Grønbæk Jakobsen, Højvænget 207, 8300 Odder.

Avisudklippet er fra JP - Foto: fra nettet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar