torsdag den 11. april 2013

Naturbilleder af fotografen Joel Andersen

En blishøne på glatis
Jeg sad lige og fungerede over, hvad jeg skulle plage mine læsere med i dag, da jeg modtog en e-mail fra fotografen, Joel Andersen. Og da jeg så hans billeder, blev valget slet ikke så svært :-)



Endnu engang har Joel sendt mig nogle billeder, der bare er super gode, så derfor skal de lige så hurtigt ud på bloggen, da jeg har lagt mærke til, at mine indlæg med Joels billeder, er ret godt besøgt.


Svanen i gang med at pudse sine fjer






I et tidligere indlæg med Joel Andersens billeder, (klik på linket, så kommer du ind på siden) var der et billede af et rejelignende havdyr inde i en brandmand.
http://pensionistpaabornholm.blogspot.dk/2013/02/sjldne-naturbilleder-fra-vandkanten-af.html

Denne historie er Joel Andersen kommet lidt videre, da der er tale om en goplelus - som er en snylter, der lever af kønsorganerne i gopler. Godt at få det på plads.

Den lille forårsbebuder i haven i Kregme
En and i forsvarsstilling










Lige for tiden deltager Joel Andersen i en fotoudstilling i Halsnæs Fotoklub. Klubben, der er den lokale fotoklub, er en underafdeling af fuglefotografer, som Joel Andersen er medlem i.

Vi får så en lille flig af, hvad der er med på udstillingen, samt en lille forårsbebuder hjemme fra haven i Kregme.

Danmarks nationalfugl
Jeg har fået flere henvendelser fra læsere, som spørger, hvor jeg kender Joel Andersen fra? Jeg mener bekendskabet må ligger omkring de 6 år (måske 7 år?) tilbage, for det er omkring det tidspunkt jeg begyndte at være depotbestyrer på Slotslyngen i "Handicap tour de Bornholm".

Joel Andersens hustru, Alice Andersen, som har været udsat for en ulykke, deltager i dette løb på en gå/løbecykel, hvilket hun gør hvert år her på Bornholm.

Så det er derfra bekendskabet er startet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar