tirsdag den 14. maj 2013

Blomsterkasser

For nogle år siden, byggede jeg et rækværk på grunden i Bevtoft.

Da vi sidst besøgte det "Synnejyske", havde vor datter, Lene, hængt nogle blomsterkasser op på rækværket.

De valgte blomsterkasser syntes jeg passede så godt sammen med rækværk og den grå farve.

Selv om jeg kun har mit Canon G9 kamera, var jeg nødt til, at tage nogle billeder af Lenes tre blomsterkasser, så kan bloggens læsere selv bedømme Lenes valg af dekoration på rækværket.
 
Her har en plante bøjet sig for regnen




Alt i alt tre meget dekorative blomsterkasser, som er lidt anderledes end dem man plejer at "løbe ind i".




Foto: Erik Krog
 

2 kommentarer:

  1. Hej Erik,

    Hvor har hun dog fundet de fine blomsterkasser.
    Jeg er på jagt efter nogle til ungernes legehus, så de kan lege gartnere...
    Og de der ville være perfekte - de er skønne :)

    Mvh Ditte

    SvarSlet
  2. Hej Ditte!

    Du skal lidt syd fra Odder for at finde de blomsterkasser, nærmere betegnet i Flensborg. Lene fortæller, at hun fandt dem i en butik på gågaden i Flensborg, desværre har hun glemt navnet på butikken. Så næste gang I skal ned og tanke op hos Fleggaard, så slå lige en smut omkring gågaden - men det kan jo også være, at andre butikker har dem i vort naboland. Ikke lang fra Fleggaard, er der et byggemarked, måske har de dem der?

    Mvh
    Erik

    SvarSlet