mandag den 20. maj 2013

En blogbestyrer

Den gamle blogbestyrer, Erik Krog.
Når man begynder at skrive på en blog, er det i første omgang mest for ens egen skyld. Dette ændres efterhånden til, at ville favne noget mere bredt. Det kan naturligvis kun gå den vej, medmindre man har nok i sig selv, og det tror jeg ikke, der er ret mange bloggere der har.
På mange punkter, har mine indlæg skiftet karakter, siden jeg startede på bloggen.
Nu har jeg skrevet på min blog i 1½ år, og det har medført over 400 indlæg. Men jeg har stadig de samme 7 faste læsere, selv om jeg har over 1800 sidevisninger - hver måned? Det er altså lidt af et paradoks!
Af og til skriver jeg et blogindlæg, for at starte en debat - hvilket til tider medfører, at jeg provokerer lidt i indlægget, for, at få en tilbagemelding, et mod- eller medspil, som kan gøre bloggen lidt mere levende. Men mine indlæg har bestemt også mange andre sider!
Det sker, at jeg får en kommentar, men det er alt for lidt på den front. Der er også det problem, at de fleste, der skriver en kommentar, ikke er på min "faste læser liste", og så forbliver de anonyme som afsendere - med mindre de skriver deres navn og e-mail, hvilket de aldrig gør - af en eller anden grund, som jeg selvfølgelig ikke kender til.

Nu findes der selvfølgelig både Facebook og Twitter, men på mange måder mener jeg, at bloggen er en del anderledes end de nævnte, så derfor håber jeg, at jeg vil få flere faste læsere - både fra Danmark, men bestemt også fra det store udland, hvor jeg har rigtig mange læsere fra.

Erik Krog

2 kommentarer:

  1. det er en god blog!Og tak for gode aktuelle kommentarer,forsæt bare selv om du er"gammel"!
    Med absolut venlig hilsen
    Jogn Grønbæk Jakobsen

    SvarSlet
  2. Tak for det - gamle ven :-) Vi kommer jo ikke uden om, at du er ældre end jeg er!

    SvarSlet