lørdag den 11. maj 2013

Geocaching

Asbjørn, god ven til vor svigersøn, og vor barnebarn, Kasper, undersøger
sammen en funden skat.                                                 Foto: Erik Krog
Jeg har været ude på geocaching med min svigersøn, barnebarn og en god kammerat til min svigersøn, som egentligt var den der vidste det hele om geocaching.

Det mindede lidt om at løbe rundt i terrænet med kort og kompas (orienteringsløb), blot er kort og kompas udskiftet med en gps. Mit første indtryk af geocaching er, at der er noget større udfordring i, at finde posterne med kort og kompas, men nu var det også mit først af den slags, for denne udfordring findes i alle mulige afskygninger.

Måske er det noget, der fanger mig på et tidspunkt, for det er en ret godt ting for at komme rundt i naturen, og på Bornholm, er der rigtig mange udfordringer i geocaching, så måske er det ikke sidste gang jeg har prøvet dette?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar