lørdag den 18. maj 2013

To kontroversielle islamister på besøg i Danmark

Igen har Danmark fået besøg af kontroversielle islamistske prædikanter, der er inviteret til landet for at tale til deres trosfæller. De to prædikanter, som der her er tale om, går ind for Siria loven, hvilkel vil sige bøsser og lespiske straffes derefter, utroskab (her taler vi naturligvis kun om kvinder) skal stenes, dødsstraf for at forlade Islam, samt jødeforfølgelse. Jeg er virkelig rystet over, at vi tillader den slags mennesker taleret i Danmark.

I Australien ville den slags personer aldrig få adgang!

Da jeg for 6 år siden besøgte Tasmanien, undrede det mig, at jeg ikke så nogen kvinder i burka, hvilket jeg bemærkede i Hobart. Svaret var, at det ville man ikke finde sig i, hvis disse mennesker ville bo i deres land, havde de bare at acceptere vort land og den måde vi lever på. Hvis de ikke føler dig tilpas her i Australien - så har de deres frihed til at rejse.


Her i Danmark finder vi os mere og mere i, at nogle af vore få indvandrere, vil ændre vor land til den kultur de kommer (flygtede?!?) fra. Hvis de er utilfreds med vor kultur, vor måde at leve på, hvorfor pokker vil de så være her?

De har deres fulde frihed til at rejse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar