onsdag den 31. juli 2013

Personligt konflikt mellem Jesper Worre og Michael Rasmussen?

Jesper Worre - er han den egentlige kylling?
I går gik sidevisningen på min blog helt amok. 5 gange så mange sidevisninger end der plejede at være, hvilket fik mig til at tro, at min blog pludselig var blevet ret populær.

Da jeg så tjekkede for hvilke sider, der var blevet så meget besøgt, viste det sig, at det "kun" var en enkelt side, der var så meget besøgt.

Siden var i forvejen ret besøgt, men havde været lidt stille på det sidste. Siden var "Jesper Worre, dopingdømt 2 gange".

Jeg vidste ikke grunden til, at denne side pludselig var så populær, så jeg gik ind på Ekstra Bladets netavis - og dér var forklaringen under overskriften:

Cykelboss nægtede at dele tv-studie med Kyllingen


Michael Rasmussen - før konflikten med Jesper Worre

Mere og mere tyder på, at konflikten mellem Jesper Worre og Michael Rasmussen (også kaldet "Kyllingen") er af personlig karakter - set fra Jesper Worres side!

I hvert fald er det det indtryk Jesper Worre efterlader,  når han nægter at være i samme studie med Michael Rasmussen.

Indtil nu, har jeg haft det indtryk, at Jesper Worre ikke er konfliktsky, men når Jesper Worre ikke kan klare, at være i samme stue/studie, som Michael Rasmussen, kunne det være, at Jesper Worre er mere "kylling" end Kyllingen selv!


Foto: Fra nettet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar