onsdag den 21. august 2013

Insightweb for en professionel webløsning

René Pedersen, ejer af Insightweb.       Foto: Erik Krog
For 1½ år siden sad jeg overfor min ven i Allinge, som havde et problem. Han var formand for Bornholms Motor Veteraner, som i den grad trængte til en ny hjemmeside, da besøgstallet var så langt nede, at det var pinligt at nævne.

Jeg nævnte min svigersøn, René Pedersen, som jeg vidste var uddannet i webløsninger, bl.a. hjemmesider som et speciale. René havde for et stykke tid siden startet www.insightweb.dk og havde allerede en del tilfredse kunder på sit cv. Kort sagt kunne René sagtens være løsningen på foreningens problem.

René fik opgaven, og i dag er besøgstallet langt over de 100.000 besøgende.

René Pedersen er en meget tålmodig person, der ikke bare sætter sig ind i opgaverne - han løser dem også.

Derfor kan jeg på det bedste anbefale Insightweb, som din helt rigtige personlige professionelle webløsning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar