lørdag den 3. august 2013

Mit indlæg nr. 500

Dette er mit indlæg nr. 500. Jeg har haft bloggen mindre end 2 år, så jeg kunne sikkert skrive mere end det jeg allerede har gjort, men jeg kunne så sandelig også have skrevet en del mindre!


Hvilke indlæg er så de mest læste?

Ja, et indlæg - og et emne, som er meget populært for tiden er Jesper Worre! Indlægget "Jesper Worre dopingdømt 2 gange"  http://pensionistpaabornholm.blogspot.no/2013/02/jesper-worre-dopingdmt-2-gange.html  er det mest besøgte, og efter det kom frem, at samme Hr. Worre ikke ville mødes med Michael Rasmussen i et TV-studie, væltede det nærmest ind med sidevisninger på dette indlæg.

Et andet meget læst indlæg for tiden er "Den glemte mission"  http://pensionistpaabornholm.blogspot.no/2012/08/den-glemte-mission.html  som beskriver de gamle FN-veteraner fra Cypern, som ikke glemmer deres døde kammerater. Selv om de ikke fik en krone i tilskud fra De Blå Baretter, ordnede de ud af egen lomme et mindesmærke på Cypern, og fik sendt det gamle udslidte mindesmærke hjem til Danmark, hvor det nu har fået plads på FN-museet. Flot klaret af veteranerne!

Et indlæg fra Bornholm er også med i toppen af de mest læste indlæg. Indlægget er "En lastbil fra Vips Transport i uheld ved Tejn"  http://pensionistpaabornholm.blogspot.no/2012/12/lastbil-fra-vips-transport-i-uheld-ved.html  Her er der ikke kun billeder og tekst, men også 2 video fra redningsaktionen af lastbilen. Indlægget bliver hele tiden besøgt, så dette indlæg dør heller ikke ud med det samme.


Hvilke sider er de mest læste?

Her topper undertegnede. De mange som besøger min blog, vil tilsyneladende også lige have et par oplysninger om personen som står bag bloggen - men også mit indlæg om min sport (cykling) er rigtigt godt besøgt. Selv om jeg er meget langt fra min tidligere unge form (jeg bliver jo 70 år til næste år), så tror jeg ikke jeg holder med at cykle, får jeg skal anvende stok for at komme op på rammen!


Hvor længe bliver jeg så ved med at skrive?

Tja - det vil tiden vise. Måske holder jeg inden årets udgang? Måske bliver jeg ved et år endnu?

Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar