søndag den 1. september 2013

Familiebesøg efter 10 år

Efter 10 år mødtes de tre søstre igen
Man kan vist rolig påstå, at vi ikke render hinanden på dørene i familien. Mine egne søskende har jeg sidst set én for 7 år siden, og for min hustrus, Birthe, side, er der gået 10 år. Det blev der taget hul på i går, da to af Birthes søstre besøgte Bornholm.

Birthes to søstre, Ulla og Lisa, havde taget en pensionisttur til Bornholm, og boede på Hotel Balka Strand ved Nexø.

Busselskabet havde arrangeret en tur til Christiansø, men Ulla og Lisa ville hellere en tur til Tejn for at besøge os, så vi hentede dem i Gudhjem.

Jeg skal godt nok love for, at der blev snakket i det lille hjem i Tejn.

Efter en begivenhedsrig dag, kørte vi de to søstre tilbage til Nexø, hvor turen atter går tilbage til Jylland på mandag.

Foto: Erik Krog

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at se de 3 søstre sammen, der er nu noget med familie som ikke helt kan forklares

    SvarSlet
  2. Jeg tror de havde en rigtig god dag sammen, hvor hele familien kom på dagsorden - og ikke mindst vor kære svigermor og Sander :)

    SvarSlet