fredag den 20. september 2013

Ældrerådsvalget igang på Bornholm

Erik Krog, opstillet til ældrerådet på Bornholm
Så har vi modtaget stemmesedlerne til Ældrerådet. Husk nu at stemme på den kandidat, som du mener skal i Ældrerådet de næste 4 år her på Bornholm.

Jeg er for første gang opstillet - ja, jeg har egentligt aldrig været opstillet til noget som helst i den retning, så jeg er en person (hvis jeg bliver valgt), som tiltræder med helt nye øjne.

Men det kan til tider godt være sundt med nyt blod!

Du kan finde mig på kandidatlisten nederst i venstre hjørne (billedet til højre). Mit billede er det eneste, der er i sort/hvidt (onde tunger vil sikkert sige, at billedet ER i farver, da jeg har gråt skæg).

På stemmesedlen kan du finde mit navn ca. midt på sedlen, da vi er placeret i alfabetisk orden ud fra efternavnet.

Godt valg til alle de 23 opstillede.

Foto: Randi Krog Belseth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar