torsdag den 12. september 2013

TV 2 Bornholm på besøg

TV 2 Bornholm på krogen i Tejn
I dag havde jeg besøg af TV 2 Bornholm. De havde kontaktet mig på grund af denne blog, så de ville godt have et billede af manden bag bloggen på vort lokale TV.

Selv syntes jeg ikke bloggen er noget særligt, da jeg kun skriver mine blogs for min egen skyld - næsten!

Da TV 2 Bornholm ringede mig op for et par dage siden, var min første indskydelse, at det var ikke derfor jeg var blevet blogger, så den TV-studietur var jeg slet ikke parat til.

Journalistens værktøj i bryggerset
Derefter kom tanken om, at jeg jo havde stukket snuden frem i æteren via min blog, så derfor måtte jeg nok acceptere indbydelsen . Noget helt andet var også, at det var meget grænseoverskridende for mig, at stå SÅ offentligt frem. Indrømmet.

Dagen efter havde jeg sat en nyt indlæg på bloggen. Jeg opstillede til ældrerådsvalget på Bornholm. Herefter havde jeg atter TV 2 Bornholm i røret.

Nu har jeg i dag været igennem to interviews. Først i morges til nyhederne på Bornholm, og i eftermiddags til et aftenindslag. Hvordan det er gået, er helt op til seerne at bedømme, men det er altså første gang jeg har prøvet at være i TV, så det har bestemt ikke været helt uden nerver. Men ifølge TV 2 Bornholm er jeg den eneste pensionistblogger i dk.

Foto: Erik Krog

1 kommentar: