søndag den 13. oktober 2013

Billeder som fortæller

Efterhånden har vi en del billeder at se tilbage på, hvilket der selvfølgelig vil være, med de fotonørder der findes i familien.

På Glomdalsmuseet. Foto: Randi Krog Belseth
Helena og Kasper                                  foto: Lene Krog





















Et af de sjældne fotos af os bedsteforældre, med vore børnebørn fra Norge, er dette billede taget på Glomdalsmuseet i Elverum i sommers. Dette billede fortæller mig en masse, da vi har tre glade børnebørn bag os på trappen - og ikke mindst Birthe, som er ved at flække af grin over en kommentar fra de bagerste rækker.

Det næste billede er fra Bevtoft i Sønderjylland. Kasper og Helena, vore to børnebørn i "det synnejyske" - hånd i hånd på stien bag husene. Dette billede behøver vel næppe en "oversættelse".

3 kommentarer:

  1. Tja, det er noget af det positive ved at være ældre (gamle) - man kan kigge tilbage på rigtig meget! :-)

    Mange hilsener fra Sydslesvig...

    SvarSlet
  2. Den opfattelse kan jeg ikke have noget at indvende imod - tværtimod Thomas :-)

    SvarSlet
  3. I forhold til dig er jeg godt nok tyve år bagud (endnu) - men når bare jeg ser på mine to drenge (Ole fylder 22 i december og Per 16 i januar), så er der virkelig meget at se tilbage på. ;-)

    Jeg skal sende en hilsen retur fra min mor, som jo bor i Rheinland-Pfalz (http://www.gueckingen.de/) - hun fylder også 70 næste år.

    SvarSlet