tirsdag den 8. oktober 2013

Hvem læser egentlig min blog?

Erik Krog
Jeg har faktisk læsere fra næsten hele verden. Nu skriver jeg jo kun på dansk, så jeg er ikke helt klar over, hvordan folk i Rusland, Chile, Sydkorea, Ukraine eller bare i Indonesien klarer at læse mine indlæg. Måske anvendes Google Translate, hvis dette er tilfældet, kan der måske komme noget sjovt ud af det?

Min tæller på bloggens forsiden, er sat ind noget efter jeg startede bloggen, så det rigtige tal er nu oppe på 26.919 sidevisninger - og bloggen bliver først 2 år sidst i næste måned!

    • Danmark er naturligvis det land, hvor der kommer flest læsere fra. Danmark topper listen med 16.410 læste indlæg. På de næste pladser på top 10-listen kommer:
    • USA              2.563 læste indlæg
    • Rusland         2.270 læste indlæg
    • Tyskland          958 læste indlæg
    • Norge               843 læste indlæg
    • Holland             332 læste indlæg
    • Frankrig            254 læste indlæg
    • Letland             249 læste indlæg
    • Australien         230 læste indlæg
    • Storbritannien   177 læste indlæg
Jeg er lidt forundret over, at USA og Rusland topper listen med så mange læste indlæg?!? Rusland har ligget længe på 2. pladsen, men i den sidste måneds tid har der været en meget stor interesse fra USA, en interesse som tilsyneladende holder ved.

Det kunne være dejligt med nogle flere faste læsere, altså læsere, der er medlemmer på bloggen - og meget gerne læsere fra det store udland, som kom med deres kommentarer. Det ville give bloggen noget mere indhold.

Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar