onsdag den 6. november 2013

Nedskæring på de ældre?

Et af de håndtag, som vore politikere (igen) tager frem af værktøjskassen, er nedskæring på kontoen for de ældre. Man vil helt og aldeles afskaffe rengøringshjælpen for de ældre.

Efter de (vi) ældre har betalt verdens højeste skat i 45 år, er dette takken fra vore politikere!

Jeg vil ikke påstå, at smertegrænsen er ved at være nået - for de ældre i det danske samfund, for det er meget længe siden, den grænse er overskredet. At vore politikere kan se sig selv i øjnene, er mig en gåde!

Jeg opfordrer vælgerne, her op til kommunalvalget, at stemme på helt andre kandidater - længere nede på listen, eller tænke i helt andre baner/partier, for de "toppolitikere/levebrødspolitikere", som administrerer vore dyrt betalte skattekroner, er for dårlige. Der må helt andre kræfter til!

Vore valgte politikere, har simpelt hen vist sig ikke at være deres opgave voksen! Ja, jeg tillader mig at kalde dem for uduelige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar