torsdag den 2. januar 2014

Første træningstur i 2014

Min gamle Specialized - still going strong.         Foto: Erik krog
Ja, jeg kan lige så godt få begyndt på træningen i det nye år, for det gør den ikke af sig selv!

Turen i dag var berammet til en kombination af gang, løb og cykling, så derfor måtte jeg have den næsten 20 år gamle mountainbike, en Specialized, som jeg har brugt rigtig meget som transportmiddel til mit tidligere arbejde i Odder. Men da cyklen stadig er fit, er der slet ingen grund til at kassere den.

Jeg har to mountaibikes, den omtalte og en Trek 6300 (også købt i Odder). På min Trek, er der monteres racerpedaler, så den bruges udelukkende til landevejstræning om vinteren. Min Specialized er med almindelige pedaler, så den egner sig godt til dagens træningsmetode - samt almindelige byture.

Vi er allerede begyndt at gå mod lysere tider, så jeg er så småt begyndt at tænke på raceren - selv om, der endnu er meget lang tid til, at den kommer på landevejen. Men jeg kan da altid se frem til det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar