fredag den 3. januar 2014

Kasper Hvidt har min fulde opbakning

Kasper Hvidt, håndboldmålmand
Jeg har før skrevet på bloggen min mening om Lars Løkke Rasmussens gøren og laden i GGGI/bilag-sagen. Men andre har næsten den samme mening, som jeg har beskrevet

Jeg læser i dagspressen, at vor tidligere landsholdsmålmand i håndbold, Kasper Hvidt, langer kraftigt ud mod Venstres formand og tidligere statsminister, Lars løkke Rasmussen.

Kasper Hvidt udtaler, at hvis der er noget, der kan få ham op af stolen, så er den sidste sag med Lars Løkke Rasmussen som hovedperson:

Lars Løkke Rasmussen (V)
"Det handler slet ikke om partifarve i sagen, men det handler om, at alle handlinger har en konsekvens! Og den konsekvens må man forholde sig til!"

Kasper Hvidt har mere end svært ved at forstå, at man i toppen af samfundet, kan være bekendt at sløse med pengene, og bagefter har svært ved at forklare sig - og efterfølgende sender sine partisoldater ud for at forsvare sig.

Det er stort set det samme jeg har skrevet i mine indlæg om "sagen Lars Løkke Rasmussen", så jeg kan kun give Kasper Hvidt min fulde opbakning.

Og da Lars Løkke Rasmussen udtalte i 2008, at han ikke er så stor en idiot, at han ikke lærte af sine fejltagelser, så er der næsten garanti for, at han gør det igen.

Foto: Fra nettet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar