søndag den 19. januar 2014

Silvio Berlusconi og François Hollande

Silvio Berlusconi
François Hollande
De to statsledere, Italiens tidligere Ministerpræsident, Silvio Bellusconi, og Frankrigs Præsident, Francois Hollande, har begge det til fælles, at de er meget glade for kvinder.

Egentlig kunne man bare sige, at de har nogle sunde og naturlige interesser, hvis det ikke lige var på grund af, at de har meget svært ved at trække grænserne.

Da Silvio Bellusconi havde sine "Bunga Bunga" fester, tænkte jeg på en historie, som min datter (hun er voksen) engang fortalte.

Nu er samme historie igen blevet aktuel for mig, efter Francois Hollande har været en tur ude på en scooter - i nabolaget, hvor han holder til.

En kvindelig tanke havde engang forvildet sig ind i en mands hoved, men til tankens store forundring, var mandens hoved helt tomt? 
Den kvindelige tanke råbte derfor højt, om der var nogen hjemme? 
Et kort øjeblik var det kun et ekko, der kom tilbage som svar - men lidt senere hørte hun en stemme fra dybet: 
"Jeg er hernede".

Min datter blev ved med at grine, lang tid efter hun havde fyret den af!

Foto: Fra nettet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar