tirsdag den 18. februar 2014

En Google AdSensekonto på bloggen

Jeg var blevet opfordret af  til, at have en reklamekonto på min blog, så jeg der igennem kunne tjene lidt reklamepenge på min blog, da der var en del aktivitet på omtalte.

Så for et par måneder siden oprettede jeg en konto, og nogle reklamer kom til syne i mit side panel - reklamer som hele tiden skiftede. Egentlig syntes jeg ikke, at man lagde så meget mærke til dem, så derfor var det en af grundene til, at jeg opfordrede nogle af mine læsere til, at gå ind på reklamerne. Et eller andet sted, må det nok være meningen med reklamerne!?!

Nu skal det lige slås fast, at det er bestemt ikke de store penge, der kan komme ind på kontoen - nærmest tværtimod. Jeg har i de to måneder, som kontoen har været aktiv, kun fået kr. 0,30 ind på min bankkonto.

Nu har Google AdSense så vurderet, at der foregår "ulovlig aktivitet" på min konto, og har derfor deaktiveret kontoen. Herefter har jeg så selv fjernet reklamerne, da jeg ikke mener det tjener til noget formål at ævle mere om det.

Min blog kører nok godt videre uden disse reklamer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar