fredag den 21. februar 2014

Nu er raceren kommet ned fra loftet

Raceren er pakket ud af cykeltasken
Raceren gøres forårsklar

For et par dage siden, sad vi og gloede på TV, som åbenbart kun kan finde gamle krimier frem. Da vi så havde set på tre styk af slagsen, tonede der nok et eksemplar frem på skærmen. Lige her havde jeg fået nok. det kan godt være, at krimier skal betragtes som underholdning, men de er hamrende urealistiske. Derfor gik jeg på loftet for at gøre noget nyttigt - jeg ville have raceren ned, så den kunne gøres klar til sæsonen.

Dejligt igen at se min Look KG 486. Når vejret er så lunt,som der er i denne vinter, så er det nærmest deprimerende, at have en racer gemt væk på loftet. Nu varer det ikke længe før cyklen kommer ud på sin første tur i år, så jeg beder til, at vejret og varmegraderne holder, så kommunen ikke behøver salte vejene mere i år.

Men inden raceren endeligt kommer på landevejen, står den på MTB-cykling - eller som i dag, indendørs træning i KIF-Fitness i Klemensker.


"Bornholm Rundt" som træningsmål i KIF-Fitness?

Jeg håber samtidig, at se nogle flere til udendørs cykeltræning fra KIF-Fitness i Klemensker, for det er altså noget selvmodsigende, at træne på spinningscykler en hel vinter, og så holde hele sommeren fri for cykling!?! Vi starter den udendørs træning i begyndelsen af maj og slutter i august måned, da den indendørs cykeltræning starter op i september.

Det kunne være et mål i sig selv, at den udendørs cykeltræning afsluttet med en deltagelse i motionscykelløbet "Bornholm Rundt" - som netop altid afholdes i den sidste tredjedel af august måned? Dermed er der et fælles mål for cykeltræningen, samt kunne KIF-Fitness stille med et fælles hold?

Foto: Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar