torsdag den 27. marts 2014

Folkemødepladsen i Allinge under ombygning

Der er støbt et større fundament på området
For et par dage siden var jeg (igen) en tur i Allinge, hvor jeg før havde bemærket, at der foregik "noget" fra Cirkuspladsen - ned mod den lille havn, stedet, hvor der altid er livlig aktivitet under det årlige Folkemøde.

Mine observationer havde jeg bl.a. gjort under mine cykeltræningsture, - denne gang var jeg i bil, og jeg havde mit kamera med mig!

Der var en utrolig aktivitet på området, hvor både en gravko og gummiged var i fuld vigør, og ikke mindst de mange mennesker, der havde travlt med at gøre området klar til Folkemødet 2014 - for det er jo det, det drejer sig om!



Gravkoen stod ikke stille et øjeblik, mens jeg var der
Det pudsige ved at jeg tog billederne den dag var, at jeg fornemmede, at blive iagttaget af de travle mennesker på byggepladsen. Normalt er der ingen der gider kaste et eneste blik på mig, når jeg standser op for at tage et par billeder - denne gang var det lidt anderledes.


Folkemødet 2014 i Allinge

Derfor er jeg meget spændt på, hvad hele dette byggeri ender op i, for det er helt sikkert, at Bornholms Regionskommune har brugt de første år af Folkemødet til, at blive deres erfaringer endnu rigere (vi skal jo helst ikke ha', at der er andre, der løber med det Folkemøde), så det denne gang - i år, bliver et Folkemøde, der slår tidligere års folkemøder med flere længder.

Ses vi til Folkemødet den 12. til 15. juni 2014?

http://www.folkemoede-bornholm.dk/?gclid=CM6zp-b2sL0CFaPFcgodE5AAwA

Foto: Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar