søndag den 6. april 2014

Hvem tror på Ahmed Akkari?

Ahmed Akkari - og et udvalg af andre trosfæller i Danmark, tog i sin tid til Mellemøsten og fremviste de tegninger, som var fremstillet i Danmark af danske tegnere. Formålet var ene og alene at udvikle et had til Danmark!

Tegningerne forestillede bl.a. profeten Muhammed, hvilket er forbudt ifølge Islam. Indtil da, var der ingen i Mellemøsten, der interesserede sig for de omtalte tegninger.

Som jeg læser den danske verdenspresse, så tvivler vor tidligere udenrigsminister, Uffe Ellemann Jensen (V), på den tidligere imam, Ahmed Akkari, der i øjeblikket er på bodsgang i alle retninger, for at undskylde sin direkte medvirken i det had imod Danmark, der udløste "Muhammedkrisen".

Jeg må da også tilstå, at jeg ikke har meget tillid til Akkari - ja, jeg vil endda gå det skridt videre, at jeg tror manden er fuld af løgn!

For en muslim er det tilladt at lyve, bare det er i deres religions tjeneste, så hvorfor skal man tro på en person (tidligere imam), der har været medvirken til så meget had imod det land, som i sin tid tog imod samme Akkari?

Egentlig vil jeg ikke bruge mere spalteplads på en person, som har været medvirkende til det omfang, som "Muhammedkrisen" fik - en krise, som i dag er skyld i, at en række personer i Danmark, enten må leve under jorden eller også være under politibeskyttelse døgnet rundt.

Jeg kunne sikkert finde et billede af samme Akkari på nettet, men der sætter jeg grænsen på min blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar