søndag den 11. maj 2014

Bornholm lige nu

Både på cyklen og i bilen bliver jeg meget betaget af den bornholmske natur, og som den er lige for tiden, skal man bare suge til sig. Det er ikke bare naturen og farverne, der er meget smukke for årstiden, for vi skal lige have med i regnestykket, at vi har hele den gode tid foran os. Så der er nok at glæde sig til.


På cykeltur

Slotslyngen - lige nu
Da jeg cyklede gennem Slotslyngen for et par dage siden, kunne jeg slet ikke stå for det pragtfulde tæppe, som Slotslyngen for tiden er dækket af. Et tæppe af hvide anemoner, som allerede er ved at afblomstre, så hvis jeg ville have et billede af dette flotte scenarie, så er det bare frem med kameraet - nu!

Faktisk ser jeg dette fornemme syn hvert år, så egentlig burde det blive ved det, men jeg bliver lige betaget af det hvert år.

Hele Slotslyngen er for tiden dækket af et flot anemonetæppe


Mellem Rønne og Nyker

I går var vi i bil til Rønne, så vi tog turen bag om "BOFA" da vi skulle hjem. Her blev vi atter budt på et flot natursyn, da vi kørte mod Nyker. Det var jeg selvfølgelig nødt til at have et billede af, for rapsen står meget flot lige nu, og den stærke gule farve får altid naturen til at fremstå ekstra flot.

Rapsens stærke gule farve understreger naturens skønhed, næsten som på et maleri - naturen er bare bedre
Foto: Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar