torsdag den 8. maj 2014

COOP og deres "tilbud"

Som så mange andre er jeg medlem af COOP, hvor jeg i tide og utide modtager tilbud fra bl.a. Brugsen i Tejn, samt fra hovedorganisationen med alle mulige og umulige tilbud, som jeg af en eller anden grund skal have oplysninger om?

I dag modtog jeg endnu en opfordring i anledning af "Mors dag",. Der stod: "Hej Erik, glæd din mor på søndag med blomster, tøj eller bøger". Og længere henne i mailen: "Nu har du chancen for både at glæde din mor og samtidig få endnu flere point."

Nu er min mor altså død - for 49 år siden, så det er jeg nok kommet over, selv om det var under meget tragiske omstændigheder. Men jeg er vel nok ikke den eneste, som modtager et sådan "personligt tilbud" fra COOP, så jeg er ret sikker på, at ikke alle er lige begejstret for at give sin mor blomster, tøj og bøger for at få flere point - når hovedpersonen allerede ligger under mulde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar