fredag den 30. maj 2014

Lars Løkke Rasmussen som statsminister?

Lars Løkke Rasmussen (V)
For kort tid siden (lige før den sidste krise om tøjbudgettet for Lars Løkke Rasmussen), sagde omtalte formand for Venstre, at han ikke ville være Statsminister for enhver pris!?!

Den sidste tid har vist, at Lars Løkke Rasmussen vil gøre ALT for at blive Statsminister!

Uanset hvilken partifarve vore politikere har, vil de havne her på bloggen - hvis de jokker i spinaten, så det er bestemt ikke på grund af Venstre, at jeg skriver om Lars Løkke Rasmussen.

Nu er det ikke min stil, at sparke til en mand der ligger ned, så jeg vil slet ikke supplere med min mening om Venstreformandens evner som Statsminister - det har jeg hele den danske verdenspresse til.

Foto: Fra nettet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar