onsdag den 21. maj 2014

Løkkes livsstil

Hvis du tilbød Lars Løkke Rasmussen (V) en lillefinger, ville han sikkert tage
hele hånden - kunne jeg tiltro ham
Når man ser helt tilbage til Lars Løkke Rasmussens (V) dage i toppolitik, så tegner der sig et billede af en mand, der har gjort sit "bilagsrod" til noget, der ligner en bevist handling for en ekstra indtægt - eller med andre ord, en livsstil for "lille Lars fra Græsted".


En norsk sælger

Med Lars Løkkes forbrug, kommer jeg til at tænke på en norsk sælger, som jeg kendte for en del år siden. Manden var helt i særklasse i sit firma. Han solgte så godt, at han kunne tillade sig at leve på den dyreste måde, når han rejste jorden rundt i salgsøjemed. Han var udmærket klar over, at den levestil var direkte ødelæggende for ham, for hans forhold til penge, var på det nærmeste ikke eksisterende. Det er lige her, at jeg tænker på Lars Løkkes situation.

Dog er Hr.Løkke gået et skridt videre, da han, efter hvordan jeg har læst mig til, rager alt til sig indenfor sin rækkevidde. Hvis man smed Lars Løkke Rasmussen ud i havnen, ville han sikkert drukne med det samme, for han ville rage al vandet til sig - vil jeg tro!


Venstre freder Lars Løkke Rasmussen

I går fik Lars Løkke Rasmussen sin folketingsgruppes fulde opbakning, og senere på aftenen fik han også forretningsudvalget i Venstre's opbakning. Så er der kun tilbage, hvad venstres vælgere - og dermed lokalforeningerne vil mene om sagen?

Hele sagen er endt som et trosspørgsmål - næsten som en religion - for der er overhovedet ikke lagt nogen form for dokumentation på bordet. Lars Løkke Rasmussen har den opfattelse, at selvangivelsen er et mellemværende mellem ham og SKAT, og det står han fast ved! Ikke engang et direkte spørgsmål om der er betalt skat af en bestemt rejse til Mallorca, vil han svare på - kun, at han har betalt den skat han skal betale.

Min personlige mening er, at sagen minder en hel del om pamperi.

Foto: Fra nettet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar