onsdag den 7. maj 2014

Olsker City genopstår

Cabaret Bornholm i Olsker
Siden "Middelhavet Rundt" i Olsker lukkede, har der været godt gang (og længe) i ombygningen af den gamle kendte bygning i Olsker. For hvad ville resultatet blive?

Men nu har den gamle showby, Olsker City, gjort det igen!

Det hele står klart, og den ny ejer åbner med ikke mindre end en Night Club og Varieté. En natklub i Olsker, den havde jeg ikke lige set komme.

På Cabaret Bornholm's hjemmeside www.cabaretbornholm.dk kan man bl.a. læse, at en cabaretdrøm er gået i opfyldelse. Og ganske kort, kan man også læse følgende:

Til sommer får Bornholm sin eget eksklusive Night Club og Varieté, og stedet er for voksne mennesker, hvor der bliver lagt vægt på underholdningen, lækkers mad og super god service, skriver den ny ejer, Tanja Sørensen.

Cabaret Bornholm åbner den 7. juni 2014 med deres første show. Det lyder spændende - og modigt, så jeg vil ønske Tanja Sørensen held og lykke med sin drøm i Olsker, for jeg tror, at der er lagt rigtigt mange gode kræfter i dette spændende projekt.

Foto: Erik Krog

1 kommentar:

  1. Der er kommet en anonym kommentar ind på dette indlæg - den kan jeg desværre ikke udgive, selv om jeg gerne ville. Jeg skal have dit navn og helst en e-mail som bekræfter dig, da det bestemt ikke er ligegyldigt i det du skriver. Men du kan henvende dig til SKAT eller en fagforening med det du beskriver i din kommentar.

    Erik Krog

    SvarSlet