søndag den 8. juni 2014

Mit indlæg i Odder Avis

Mit indlæg om Jørn Bitsch - og dermed Selandia Cykler, er blevet trykt i Odder Avis. Jeg sendte et link til avisen, som derefter henvendte sig til mig om, at de gerne ville skrive historien i Odder Avis, da de, i et stykke tid, havde haft et emne kørende om forretningslivet i Odder. Derfor var mit indlæg på bloggen meget velkommen i debatten.


Odder Avis's udgave af mit indlæg - med fejl af  navn
En korrekturfejl!

Odder Avis er efterhånden en meget gammel avis i lokalområdet, og det er også en avis, som jeg hver uge klikker ind på i deres netudgave, så det kom lidt bag på mig, at avisen ikke er ret god i deres korrekturlæsning.

Alle kan lave stavefejl eller en slåfejl, men at skrive en forfatters navn direkte forkert, må nærmest betegnes som utilgivelig.

Jeg bliver navngivet som "Erik Borg" - okay, måske ikke den største fejl - med mindre, at der er en lidt kendt person i Odder med dette navn. Og det er lige det, der er problemet! Jeg kender Erik Borg personligt, da Hr. Borg, i sin tid, var plan- og tilrettelægger i samme koncern, som jeg selv var ansat i.

Nu har Odder Avis lovet en rettelse i næste nummer af avisen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar