søndag den 12. oktober 2014

Albanien Danmark, bold på skærmen

I går spildte jeg et par timer foran skærmen ved at se EM-kvalifikationskampen mellem Albanien og Danmark. Der gik det meste af første halvleg, før jeg fandt ud af, at Nicklas Bendtner var med på banen. Mit humør blev bedre af, at jeg spekulerede på, hvad samme Bendtner egentlig lavede ude på en fodboldbane. Måske sagde det lidt om den danske standard for tiden i fodbold, når landstræneren kan tage en mand med, der næsten ikke er i form til sådanne vigtige kampe?

Kasper Schmeichel, på mål for Danmark
Anderledes var det med albanerne, de havde en gejst på banen, som vi ikke har set længe, og deres føring til 1-0 var fuld fortjent, med deres hurtige farlige kontrafolbold de lagde for dagen. Kasper Schmeichel var uden chance, selv om han var ude i fuld længde.


Lasse Vibe gjorde forskellen

Først i slutningen af kampen får Danmark udlignet ved Lasse Vibe, der oven i købet var lige ved at score endnu et mål sekunder før tid. Danmark måtte "nøjes" med 1-1 i Albanien, og det var vi ret heldige med!

Med en yderst anonym Bendtner, var det indskiftede Lasse Vibe (IFK Göteborg), der viste vejen for et meget ineffektivt dansk mandskab!

Jeg skal tage mig meget sammen, hvis jeg skal se Danmarks næste kamp på tirsdag.

Foto: Fra nettet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar