fredag den 31. oktober 2014

Efterår over Gudhjem

To birketræer, hvor det ene er helt i efterårets farver
Vejret i går var for godt til at blive indendørs, så valget var ikke så svært, da jeg begyndte at tænke på en cykeltur på landevejen. For på denne tid af året, kan det gå meget hurtigt, at vejret skifter til et meget dårligere vejr.

Og jeg blev ikke skuffet. Vi er helt henne i slutningen af oktober, så egentlig kan vi vente nattefrost når som helst, men det er der ikke tegn i sol og måne om for tiden - nærmest tværtimod! Derfor vil man nok, kunne træffe mig omkring på de bornholmske landeveje en tid fremover.


Gudhjem

Da jeg nåede omegnen omkring Gudhjem, var der sol over Gudhjem, men der var også efterår over den meget kendte bornholmske by. Et rigtigt flot syn, som jeg selvfølgelig skulle have et billede af.

Når jeg er på den vej mod Gudhjem, så er der en del her på Bornholm, der ved, hvilke bakker jeg er på vej hen imod ;-)

Sol over Gudhjem - men også efterår over Gudhjem. Et billede jeg var nødt til at dele med mine læsere. 
Foto: Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar