søndag den 5. oktober 2014

Snart jubilæum på bloggen


Erik Krog. Skal jeg fortsætte bloggen?
Ja ja jeg ved, at billedet er af ældre dato 
I slutningen af næste måned er det tre år siden jeg startede på bloggen, men noget andet på bloggen er endnu nærmere. Om ikke så mange dage runder jeg mit indlæg nr. 1.000. Helt ærligt, det lyder mere end skørt at skrive så meget!

Nu er en blog nok noget, man gør for sin egen skyld, så jeg er så småt begyndt at tænke på, om jeg ikke skulle drosle lidt ned på skriveriet, da jeg gennem det sidste års tid, skriver mindst et indlæg om dagen?

Da jeg startede bloggen, var det slet ikke med den tanke, at jeg skulle skrive så meget, men det er kommet lige så stille af sig selv - men lad os nu se, hvad jeg beslutter mig til?

Jeg har også i tankerne, at skrive en bog til, så det i sig selv, vil nok ligge en dæmper på bloggen - og cyklen SKAL der også være plads til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar