fredag den 5. december 2014

"Boghandleren fra Brønshøj" burde være udvist!

Det var tæt på, at Sam Mansour også var blevet udvist af Danmark oveni straffen på de 4 års fængsel. Nu håber jeg, at sagen bliver anket af anklagemyndigheden, for Mansour burde udvises.

Sam Mansour er åbenbart en samfundsnasser, efter hvad jeg kan læse mig til i dagspressen. En mand, der intet bidrager med til det danske samfund, og som nu, to gange har dom for, at han agerer illoyalt over for det land som han er statsborger i (Danmark).


Udvis Sam Mansour!

Det er anden gang Sam Mansour bliver dømt for en lignende sag, hvor han opfordrer til terror. Første gang fik han 3½ års fængsel. Af andre sager kan jeg nævne, at Mansour også har opfordret til drab på jøder! Manden bliver aldrig klogere! Jeg er ret sikker på, at det ikke er det sidste, vi har hørt fra ham.

For mig er der slet ingen tvivl - Sam Mansour skal have frataget sit danske statsborgerskab, han har på ingen måde gjort sig fortjent til det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar