torsdag den 4. december 2014

e-boks/post og livrem/seler

Der må være grænser for, hvad jeg skal plage mine læsere med, men alligevel skal denne ud mellem sidebenene, for det er næsten for "molboagtigt"!

Brev fra Region Hovedstaden om, at jeg har fået på e-boks!
Forleden var jeg til læge, hvor vi blev enig om, at jeg lige skulle en tur omkring Bornholms Hospital, for af få konstateret et eventuel videre behandlingsforløb. Jeg spurgte lægen, om hospitalsindkaldelsen kom via den nye e-boks, hvilket hun bekræftede.


Brevpost og e-post

I mandags kom indkaldelsen til Bornholms Hospital - og om tirsdagen fik jeg et brev med Kgl. dansk post - om, at jeg havde post i min e-boks indbakke. Det må vi kaldes at gå med livrem og seler på samme tid!

Nu har vi igennem længere tid (over et år) fået indprentet, at vi går over til elektronisk post fra den 1. november 2014. Det vil så sige, at vi har haft elektronisk post fra det offentlige i lidt over en måned, og så får man søreme et brev om et brev!?!

Her kan ikke engang de gamle molbohistorier måle sig med dagligdagens virkelighed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar