onsdag den 3. december 2014

Gunni's lysshow i Klemensker 2014

Gunni's landskendte hus
Indrømmet, jeg har været en tur omkring Klemensker i går, hvor jeg gik direkte efter et billede af det mest kendte hus på Bornholm (engang var det i hele Danmark, men resten af landet er efterhånden kommet godt med).


Verdensberømt i Danmark

Da jeg stillede mit kamera op på stativet, kunne jeg se, at der var personer, der bevægede sig inde mellem alle de kulørte lamper. Det forstyrrede mig lidt, så jeg kunne ikke komme helt tæt på. Nu gjorde det nok ikke så meget, for jeg tog bare mine billeder fra den anden side af vejen, og jeg tror sagtens, at læserne kan danne sig et godt indtryk af det lyshav, som Gunni Andersen har skabt her i julemåneden -

Det meget kendte hus i Klemensker. I indkørslen ses tre personer. De to er fra TV 2 Bornholm i færd med at optage lysshowet

- og ja, TV 2 havde i aftes et indslag om Gunni's hus på landsdækkende TV


video
Foto og video:Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar